Wat ik voor je kan doen.
Opruimen
Administratie ordenen
Workshop Van Chaos naar Overzicht
Planning maken
Hoe werk ik?
Intakegesprek
Voor het intakegesprek maken we een afspraak bij jou thuis. Je hoeft niets op te ruimen. Je laat alles zoals het meestal bij jou thuis is. Zo kan ik zien waar je vastloopt. Deze kennismaking is gratis.
De kans is groot dat jezelf al weet waar je tegenaan loopt. Heb je spullen niet logisch ingedeeld of weet je gewoon niet waar je moet beginnen.
Samen bespreken we wat voor jou gaat werken.
Nu is het aan jou of je met mij een afspraak wilt maken om samen je probleem aan te pakken. Ook als je besluit om niet verder te gaan is dit goed.
Wil je dit wel dan plannen we meteen een afspraak in.
Werkafspraak
Als er een afspraak uit ons gesprek is gekomen gaan we samen aan de slag. We maken een plan wat we gaan doen en hoe we dit doen. Door de eenvoudige systemen die ik je leer, kun je zelf makkelijk verder met andere projecten in je huis. Een sessie van 3 uur geeft je de beste resultaten. Er is dan tijd om een goed plan te maken, het plan samen uit te voeren en de sessie goed af te sluiten. Zodat je niet met meer chaos achterblijft.
Mocht je het prettig vinden kan ik ook na de werkafspraak je blijven helpen en een nieuwe werkafspraak inplannen.
Evaluatie
Na het samen opruimen zit je nog vol energie en ga je door met opruimen. En dan loop je toch even ergens vast.
Heb je een vraag stuur mij dan gerust een bericht. Ik denk dan even met je mee.
Na twee weken bel ik om te vragen of het jezelf lukt met opruimen en kan ik je nog tips geven om weer gemotiveerd te zijn.
Tarieven
Uurtarief
Heppie Opgeruimd hanteert een uurtarief van € 62,50
Reiskosten
- Het uurtarief is exclusief reiskosten van € 0,35 per km bij een afstand van meer dan 20 km enkele reis.
Parkeerkosten
- Eventuele parkeerkosten worden doorberekend
Inbegrepen
- Gratis en vrijblijvend intakegesprek.
- Kleine opbergmaterialen materialen zijn bij de prijs inbegrepen (bijvoorbeeld insteekhoezen voor documenten, labels en kleine opbergbakjes.