Wat ik voor je kan doen.
Opruimen
Administratie ordenen
Workshop Van Chaos naar Overzicht
Planning maken
Hoe werk ik?
Intakegesprek
Het doel van het intakegesprek is wederzijds kennismaken bij jou thuis. Het gesprek duurt ongeveer een uur. Dit is gratis.
Je hoeft voor dit bezoek je huis niet op te ruimen, zo krijg ik een goed beeld.
We bekijken dan waar je precies tegenaan loopt, en bespreken hoe ik je het beste kan helpen en wat je zelf zou willen bereiken.
Nu is het aan jou of je met mij een afspraak wilt maken om samen je probleem aan te pakken. Ook als je besluit om niet verder te gaan is dit goed.
Wil je dit wel dan plannen we meteen een afspraak in.
Werkafspraak
Hier gaan we samen aan de slag. We maken een plan wat we gaan doen en hoe we dit doen. Door de eenvoudige systemen die ik je leer, kun je zelf makkelijk verder met andere projecten in je huis. De eerste werkafspraak is drie uur.
Mocht je het prettig vinden kan ik ook na de werkafspraak je blijven helpen en een nieuwe werkafspraak inplannen.
Evaluatie
Na twee maanden bel ik om te vragen of het jezelf lukt met opruimen en kan ik je nog tips geven om weer gemotiveerd te zijn.
Tarieven
Uurtarief
Heppie Opgeruimd hanteert een uurtarief van 57,50.
Reiskosten
- Het uurtarief is exclusief reiskosten van € 0,35 per km bij een afstand van meer dan 10 km enkele reis.
Parkeerkosten
- Eventuele parkeerkosten worden doorberekend
Inbegrepen
- Gratis en vrijblijvend intakegesprek.
- Kleine organizing materialen zijn bij de prijs inbegrepen (bijvoorbeeld insteekhoezen voor documenten, labels en kleine opbergbakjes.